АКРЕДИТОВАНИ ПРОГРАМИ ЗА 2021/22. ГОДИНУ
DO FUNKCIONALNIH ZNANJA RAZVIJANJEM MATEMATIČKIH KOMPETENCIJA
Jednodnevni seminar akreditovan na 8 bodova pod brojem 344
Na seminaru nastavnici ovladavaju postupcima razvijanja matematičkih pojmova kod dece predškolskog uzrasta i učenika osnovne i srednje škole tako da oni ne predstavljaju teškoću, već su trajno životno znanje. Matematika prestaje da bude bauk.
Autori i voditelji: Danijela Žukovski i Danijel Nikolić, profesori matematike. Voditelji: Jelena Ilić, nastavnik razredne nastave i Maja Nikolić, diplomirani pedagog
VREDNOVANJE I PRAĆENJE ANGAŽOVANJA I POSTIGNUĆA UČENIKA KAO KOMPONENTA DEMOKRATSKIH ODNOSA U UČIONICI
Jednodnevni seminar akreditovan na 8 bodova pod brojem 422
Na seminaru nastavnici ovladavaju postupcima formativnog i sumativnog vrednovanja i ocenjivanja učenika u duhu zakonske regulative i savremene pedagogije. Obuka se odvija postupcima kooperativnog učenja. Ocenjivanje posle ovog seminara postaje izazov i za nastavnika i za učenike.
Autor i voditelj: Nataša Berić, profesor engleskog jezika. Voditelji: Miloš Jeremić, profesor filozofije i Živkica Đorđević, specijalista školske pedagogije – pedagoški savetnik
KRITIČKO MIŠLJENJE U NASTAVI – PRVI KORAK U RAZVOJU KLJUČNIH KOMPETENCIJA ZA CELOŽIVOTNO UČENJE
Dvodnevni seminar akreditovan na 16 bodova pod brojem 477
Na seminaru nastavnici ovladavaju postupcima razvijanja kritičkog mišljenja. Obuka se odvija putem radinica na kojima sami učesnice ovladavaju veštinama lateralnog i kreativnog razmišljanja koje lako primenjuju u nastavnom i vannastavnom radu.
Autor i voditelj: Miloš Jeremić, profesor filozofije. Viditelji: Nataša Berić, profesor engleskog jezika. i Živkica Đorđević, specijalista školske pedagogije – pedagoški savetnik
RAZVOJ KOMUNIKACIJSKIH VEŠTINA PRIMENOM OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA
Jednodnevni seminar akreditovan na 8 bodova pod brojem 570
Na seminaru nastavnici ovladavaju postupcima koriščenja IKT u obrazovne svrhe i načinima pripreme meterijala za nastavni rad.
Autor i voditelji: Danijela Vukašinović, profesor engleskog jezika i Ivana Putanović, diplomirani pedagog
UDŽBENIK U FUNKCIJI RAZVOJA TEHNIKA UČENJA UČENIKA I PRIPREMANJU ZA CELOŽIVOTNO UČENJE
Jednodnevni seminar akreditovan na 8 bodova pod brojem 588
Na seminaru nastavnici ovladavaju tehnikama primene udžbenika u nastavnom radu u cilju obučavanja učenika tehnikama učenja. Nastavnici koji prođu obuku stiču kompetencije da lakše obučavaju učenike tehnikama učenja uz primenu udžbenika, i da sami učestvuju u evaliaciji i izradi udžbenika.
Autori i voditelji: Živkica Đorđević, specijalista školske pedagogije – pedagoški savetnik i Radiša Đorđević, pedagog – pedagoški savetnik