Skip to content
Menu
Почетна
  • ПОЧЕТНА
  • О НАМА
    • О удружењу
    • Услуге
    • Чланови
  • АКРЕДИТОВАНИ ПРОГРАМИ
  • ПЕДАГОШКИ КУТАК
    • За основце и средњошколце
    • За наставнике, васпитаче, педагоге, психологе
    • За родитеље
    • За грађане
  • ПРАВА ДЕТЕТА
    • Пријатељи деце општине Пожаревац
      • Заштита деце од насиља и промоција социјалне инклузије деце са сметњама у развоју у земљама Западног Балкана и Турској
    • Право на живот без насиља
  • ВЕСТИ
    • Родна равноправност – радионице у Економско-трговинској школи у Пожаревцу
    • Обука о родној равноправности и родно заснованом насиљу
  • КОНТАКТ
Почетна

За наставнике, васпитаче, педагоге, психологе

Семинар у Пожаревачкој гимназији у Пожаревцу и Вебинар у Основној школи „Свети Сава“ у Пожаревцу

Семинар у Пожаревачкој гимназији у Пожаревцу

У Пожаревачкој гимназији у Пожаревцу одржан је 18. јануара 2022. године акредитовани семинар“Вредновање и праћење ангажовања и постигнућа ученика као компонента демократских односа у учионици“.

 

У раду је веома активно, у пријатној атмосфери учествовало 16 наставника. Обуку су водиле Наташа Берић, професорка енглеског језика, ауторка семинара и Живкица Ђорђевић, специјалиста школске педагогије, сарадник на изради семинара.  Хвала колегама и колегиницама за лепо дружење, размену искустава и пријатну атмосферу.

  

 

Вебинар у Основној школи „Свети Сава“ у Пожаревцу

 

За наставнике Основне школе „Свети Сава“ у Пожарецу одржан је вебинар на тему „Концепција приправништва/менторства као фаза професионалног развоја“.

Обуку су припремиле и реализовале:

Живкица Ђорђевић, специјалиста школске педагогије, председница Удружења „Креативна педагогија“

Маргарета Секуловић,  директорка у Основној школи „Свети Сава“ у Пожаревцу

и Светлана Спасић, педагошкиња, педагошка саветница у Основној школи „Свети Сава“ у Пожаревцу.

Обуке је реализована према следећем програму:

  1. Позиционирање менторства – законодавно-регулативни оквир
  2. Приправништво као изазов
  3. Kомпетенције ментора
  4. Карактеристике и специфичности односа приправник-ментор
  5. Планирање рада ментора и приправника
  6. Реализација образовно-васпитних активности
  7. Kонструктивна повратна информација ментор-приправник
  8. Учење из искуства
  9. Питања и сугестије учеснике

Учесници су добили потврде на  чeтири сата интерног усавршавања.

 

Скорашњи чланци

  • Родна равноправност – радионице у Економско-трговинској школи у Пожаревцу
  • Обука о родној равноправности и родно заснованом насиљу
  • Заштита деце од насиља и промоција социјалне инклузије деце са сметњама у развоју у земљама Западног Балкана и Турској

Скорашњи коментари

    Архиве

    • новембар 2021
    • јун 2021

    Категорије

    • Uncategorized

    Мета

    • Пријава
    • Довод уноса
    • Довод коментара
    • sr.WordPress.org
    ©2022 Почетна | Powered by Živkica Đorđević